המדריך השלם לבחירת טבעת אירוסין

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות במיריכלה
X מתנות שאפשר לתת לתינוק

X מתנות שאפשר לתת לתינוק

מתנות לתינוקות הן חלק חשוב מההתפתחות המוקדמת של הילד. בגיל זה, תינוקות נמצאים בשלב חשוב של גידול ולמידה, והמתנה הנכונה…
מזל טוב, אתם מתחתנים! ארבעה טיפים שיעזרו לכם לתכנן את החתונה! 

מזל טוב, אתם מתחתנים! ארבעה טיפים שיעזרו לכם לתכנן את החתונה! 

איזה כיף! הגיע היום המיוחל ואתם מאורסים. ההתרגשות בשיאה, ההורים בעננים ואתם לאט לאט מתחילים לקלוט שזה באמת קורה! חתונה…
7 דברים שחשוב לשים לב בנעלי טרום הליכה

7 דברים שחשוב לשים לב בנעלי טרום הליכה

בחירת נעלי הליכה עבור תינוקות היא צעד חשוב בהתפתחותם הפיזית והתנועתית שלהם. לכם, כהורים יש רצון להבין מהם הדברים שחשוב…

צילומי גיל שנה - מהם הטרנדים החמים

בעידן הדיגיטלי של היום, לכידת רגעים יקרים באמצעות צילום הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו. בין שלל אבני הדרך שמשפחות חוגגות…

הינה זה קורה, אתה מביט בה בכל בוקר ועמוק בפנים יודע שהיא האישה של חייך? אתה קם בכל בוקר עם ההרגשה הזאת והיא רק הולכת ומתגברת? אם כך, טבעי שתתחיל לחשוב גם על הצעת נישואין. להציע נישואין זה לא משהו שעושים יותר מידי פעמים בחיים, ולמען האמת, מי שיש לו מזל עושה את זה רק פעם אחת. לכן ברור מדוע גם אתה, כמו רבים אחרים, תרצה לעשות את הטקס הזה בצורה כמה שיותר מכובדת. זה אומר שתצטרך לבחור את היום הנכון, את המקום הנכון, את המוזיקה ואפילו את האוכל, אך לפני הכול – יהיה עלייך לבחור את טבעת האירוסין המושלמת. אם חשבת לרגע שזו הולכת להיות משימה קלה, כדאי שתדע שזה כלל לא נכון. עולם טבעות האירוסין הוא עולם הרבה יותר עשיר ממה שנדמה לך ולכן טבעי שגם אתה, כמו שקורה להרבה מאוד גברים אחרים, תלך מעד לאיבוד. מאיפה מתחילים? איזו טבעת יכולה באמת למצוא חן בעיני האישה שאתה אוהב? ואיך יודעים שקיבלנו את ההחלטה הנכונה? כל השאלות הללו מטרידות אותך? אם כך, אנחנו מציעים לך לקחת את הזמן ולהתחיל לבחון כבר עכשיו את האפשרויות הקיימות.

טבעת נישואים
טבעת נישואים

עיצוב הטבעת והחומרים שממנה תרצה שיכינו אותה

נקודת המוצא שלך בבחירת טבעת האירוסין לאשתך לעתיד, זו העובדה שהיא עתידה לענוד את הטבעת הזאת כל חייה. לכן היא חייבת להיות יפה ובעיקר – היא חייבת לקלוע בדיוק לטעמה. זו הסיבה שבגללה אפילו אם החבר הכי טוב שלך קנה טבעת אירוסין בחנות מסוימת ואפילו אם הוא בחר סגנון מסוים, זה ממש לא אומר שאותו סגנון יוכל להתאים גם לאהובתך. לכן אנחנו מציעים לך לראות איזה טבעות עונדת האישה שאיתה אתה נמצא? האם יש סגנון מסוים שהיא אוהבת יותר? כמו כן, אם חשבת לרגע שטבעת האירוסין שאתה קונה חייבת להיות עשויה מזהב צהוב, כדאי שתדע שזה לא מדויק. יש גם טבעות מכסף ואפילו טבעות מזהב לבן, מה שאומר שבהחלט יש מקום לחשוב גם על החומרים שמהם מכינים את הטבעת. אם כל זה לא מספיק, כמובן שיש צורך גם לבדוק את הגודל, ואם אתה יכול "להעלים" מאשתך טבעת אחת ובהתאם לה להזמין את טבעת האירוסין, זה כדאי. כך תוכל להיות בטוח שהטבעת תהיה בדיוק בגודל הרצוי, עובדה שתשמח מאוד את אשתך לעתיד.

ההחלטה על התקציב שלך

עוד נושא שתמיד יעזור לך לבחור את טבעת האירוסין שאתה רוצה לקנות לאהובתך, זו שאלת התקציב. האם אתה מאמין שחובה להיכנס להוצאה כלכלית מאוד גדולה? האם אתה חושב שרק טבעת עם שלושה יהלומים גדולים זו האופציה היחידה? עולם טבעות האירוסין הוא עולם אינסופי וזה בא לידי ביטוי, בין היתר, גם במחירים. משמעות הדברים היא שאם אתה יכול להחליט מראש כמה תרצה לשלם, זה עדיף. למעשה, ההחלטה על התקציב שלך יכולה לחסוך לך לא מעט התלבטויות בעתיד, ובנוסף, ברוב המקרים מי שעובד עם תקציב מוגדר מראש לא חורג ממנו. אומנם לא כדאי יהיה לקנות טבעת אירוסין פשוטה וזולה מידי, אך מצד שני, גם לא כדאי להיכנס לחובות כלכליים רק כי אתה מציע למישהי נישואין. אל תשכח גם את העובדה שאם היא תגיד לך כן יהיה עליך לממן את החתונה עצמה, כך שמומלץ מאוד לעבוד עם תקציב ברור. אם תחשוב על כל הפרטים ואם תחבר טבעת נכונה בהחלט הגיוני שבסופו של דבר אהובתך תגיד לך "כן" ותוכלו לצאת לדרך של חיים משותף כזוג נשוי.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
כיצד להתאים את הטבעת לשמלת החלומות שלה?

כיצד להתאים את הטבעת לשמלת החלומות שלה?

יום הנישואין הוא ללא ספק אחד הימים המרגשים והחשובים בחיינו, ומהווה אבן דרך משמעותית בחיים הזוגיים. נשים רבות מצפות ומדמיינות…
מעוניינים לכתוב לנו ?יש לכם שאלה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם