מה לומדים בהדרכת כלות?

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות במיריכלה
X מתנות שאפשר לתת לתינוק

X מתנות שאפשר לתת לתינוק

מתנות לתינוקות הן חלק חשוב מההתפתחות המוקדמת של הילד. בגיל זה, תינוקות נמצאים בשלב חשוב של גידול ולמידה, והמתנה הנכונה…
מזל טוב, אתם מתחתנים! ארבעה טיפים שיעזרו לכם לתכנן את החתונה! 

מזל טוב, אתם מתחתנים! ארבעה טיפים שיעזרו לכם לתכנן את החתונה! 

איזה כיף! הגיע היום המיוחל ואתם מאורסים. ההתרגשות בשיאה, ההורים בעננים ואתם לאט לאט מתחילים לקלוט שזה באמת קורה! חתונה…
7 דברים שחשוב לשים לב בנעלי טרום הליכה

7 דברים שחשוב לשים לב בנעלי טרום הליכה

בחירת נעלי הליכה עבור תינוקות היא צעד חשוב בהתפתחותם הפיזית והתנועתית שלהם. לכם, כהורים יש רצון להבין מהם הדברים שחשוב…

צילומי גיל שנה - מהם הטרנדים החמים

בעידן הדיגיטלי של היום, לכידת רגעים יקרים באמצעות צילום הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו. בין שלל אבני הדרך שמשפחות חוגגות…

קורס הדרכת כלות מעביר את הלומדות מסע עוצמתי, מהותי וחזק כחלק מהכנה לקראת היותן מנחות ומורות דרך לכלות בדרכן להיותן נשים בישראל. לימודי הדרכת כלות כוללים הדרכה הלכתית מקיפה, קניית תוכן השקפתי מעמיק, רכישת כלים להנחיית כלות לבניית קשר זוגי בריא וקרוב וכן הדרכה מונעת אתגרים ובעיות בעולם הנישואין. לכל מי שמעוניינת לשלב מקצוע ושליחות, קראי על לימודי הדרכת כלות: האתגר והסיפוק.

 

תקופת האירוסין

כל מי שדרכה על משבצת הבחורה המאורסת מכירה היטב את המערבולת הרגשית המאפיינת את התקופה: ציפייה מעורבת בחשש, תהיות, לבטים, ואפילו פחד.

בדרכה לבנות את ביתה נתקלת כל אחת באתגרים לא פשוטים של יציאה מאזור הנוחות אל הבלתי נודע, רכישת הרגלים ואורח חיים לא מוכר וכן חשיפה למערכת הלכתית מסועפת העלולה לגרום לתחושה של בלבול. עומס המידע, הרגשות המעורבים והקשר הראשוני עם החתן מהווים אתגר לא פשוט עבור בחורות רבות.

הדרכת כלות

מקצוע עם מהות

כאן נכנסת לעולמן מדריכת הכלות. תפקידה הוא לפשט את המהלך, לסייע בתהליך טוויה עדין של קשר חדש, להעביר את עקרונות ההלכה במבט האמיתי והנכון וללוות את הכלה בדרכה לבנות קשר בונה ומעצים עם בן זוגה.

זהו מקצוע הנושא בחובו אחריות רבה ומתאים לנשים החושקות במקצוע מפרנס המשלב שליחות מהותית: סיוע בבניית בתים כשרים בישראל. אם המסר הזה מדבר אלייך, את מוזמנת לקרוא הלאה על תוכנית הלימודים של קורסי הדרכת כלות.

 

הדרכת כלות: זהירות כאן בונים

קורס הדרכת כלות איכותי הוא קורס המועבר מתוך היכרות מעמיקה עם תקופת האירוסין הרגישה, עקרונות בניית קשר זוגי על פי ההלכה היהודית והאחריות הרבה המוטלת על כתפי מנחות הכלות בפן ההלכתי והרגשי.

קורס הדרכת כלות ייתן כלים להדרכת כלות בתקופה זו של בניית קשר חדש וייתן להם כלים לתקופת אירוסין רגועה, הכנה ליום החופה – היום הגדול בחיים וכן כלים לחיי נישואין מאושרים.

הדרכת כלות

מה נלמד בקורס הדרכת כלות?

בקורס מדריכות כלות יקנו המשתתפות את כל הידע ההלכתי המקיף הקשור בבניית בית יהודי טהור וכן רקע ודגשים חשובים להכנת הכלה לקשר קרוב ובונה עם בעלה לאורך שנות נישואיה לרבות זיהוי נורות אזהרה בחיי הנישואין ורכישת כלים למניעת בעיות.

קורס הדרכת כלות מקצועי יכשיר את הלומדות לעיסוק במקצוע כמאסטריות בתחום וייתן גב הלכתי ואישי חזק ליוצאות לעולם התעסוקה בצורת המשכיות הקשר עם מרכז הלימודים בשיחות ייעוץ עם רבנים ורבניות העוסקים בתחום.

 

קורס הדרכת כלות – מה חשוב לבדוק?

מעוניינת להירשם לקורס הדרכת כלות? חשוב לבדוק 3 פרמטרים טרם ההרשמה: וודאי שתוכנית הלימודים מקיפה ומספקת, בדקי שהתעודה הניתנת בסיום הקורס היא מוכרת וכן שניתן אישור רשמי מטעם הרבנות הראשית לישראל למסיימות הקורס בהצלחה. פרמטר נוסף הוא המשך ליווי צמוד של צוות המכון הלימודי גם לאחר סיום הקורס.

הדרכת כלות

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
כיצד להתאים את הטבעת לשמלת החלומות שלה?

כיצד להתאים את הטבעת לשמלת החלומות שלה?

יום הנישואין הוא ללא ספק אחד הימים המרגשים והחשובים בחיינו, ומהווה אבן דרך משמעותית בחיים הזוגיים. נשים רבות מצפות ומדמיינות…
תוספות שיער לכלות

תוספות שיער לכלות

יום החתונה קרב ובא? ההתרגשות בשיאה? קודם כל הרשו לנו להגיד לכן מזל טוב! ללא ספק מדובר ביום מרגש ומשמח-…
איך לבחור שמלת כלה שמתאימה לך

איך לבחור שמלת כלה שמתאימה לך

אם יש משימה שלא פשוט לאף אישה להתמודד איתה, זו המשימה של בחירת שמלת הכלה. האמת היא, שיש כל כך…
מעוניינים לכתוב לנו ?יש לכם שאלה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם